Att inläggen varit få är jag fullt medveten om. Imorgon har det gått en månad sedan förra inlägget. Ska jag vara ärlig glömde jag bort bloggen i ca 2veckor och efter det har jag funderat på vad jag skulle kunna göra för inlägg. 

Just nu händer det inte så mycket i mitt liv. Varje dag ser ungefär likadan ut. Upp mellan åtta och halv nio. Sedan en promenad på 15-20min. Efter det frukost och lite mys i soffan med ett avsnitt av en serie. Vid tio börjar jag med examensarbetet viket går lite upp och ner. Vid tolv eller ett beroende på hur Brago sover blir det en promenad igen. Oftast en lite längre på 40min eller så. Efter det äter jag lunch och sedan petar jag på examensarbetet igen. Vid fyra kommer Buuus hem och Brago rastas på nytt. Efter det middag och lite allmänt småpyssel. Det innebär att innehållet i mina blogginlägg skulle bli samma varje gång. 

 

Igår kollade jag och Buuus bostäder för att se vad det finns att välja på så vi har koll när vi behöver flytta efter avslutade studier. Ganska mysigt, jag hinner flytta in i varje hus och lägenhet under tiden vi tittar. Ja vi tittar på hus men bara för skojs skull, inte alls aktuellt att köpa hus men det finns så många fina. 🏠

 

I söndags firade vi alla hjärtans dag i förskott med hotellfrukost. Väldigt mysigt att göra så ibland. 
Ja det var nog allt för stunden. Vi ha töväder här med isgator och sjöar vilket gör att våra promenader blir kortare då Brago inte gillar att bli blöt om tassarna och att åka skridskor.

På återseende! 

Tjing!