Hej hej!
Jag är som sagt hemma i Solle nu. Myser med Brago och mina näsdukar. De sistnämnda används flitigt under kvällen. Så mjuka dessa näsdukar med balsam är!!!! Ni borde testa 🙂

image

Det är bara att sträcka ut handen så kan jag plocka en näsduk lite elegant. Förra året hade jag en vattenmelon med näsdukar från syster enligt samma princip. Väldigt praktiskt 🙂 Fast har man använt den varianten ett tag så blir man väldigt bortskämd. Att byta till näsdukar i förpackning eller en rulle toalettpapper där det krävs att man öppnar förpackningen och viker ut näsduken, eller river av pappret i lämplig längd känns då jobbigt. Fast de förpackade näsdukarna är klart bäst på resande fot just för att de är förpackade. De ligger samlade i en förpackning och ligger inte som en liten knöl i jackfickan eller väskan. Och jag är helt säker på att de är oanvända! För en hop knövlad näsduk för alltid mina tankar till en använd. Men nog om detta. Kontentan är att näsdukar är bra att ha i olika varianter. Vid sängen och när man pluggar bör de vara lätta att plocka. På skolan och ute på språng ska de vara förpackade. Fast detta är säkert varierande från person till person. Men enligt mig är det såhär!
Nog om näsdukar. Dagens plan är att skriva mer på tentan. Första delen är nästintill klar. Lite klipp och klistra behövs. Andra delen ska jag börja på idag. Eller jag har börjat lite smått så ska fortsätta 🙂 Däremot kan det bli svårt att hålla mitt mål att tentan ska va klar idag. För klockan ett ska jag fika och klockan tre ska jag fika. Och nu bloggar jag ju istället. Kanske borde ändra på det och skriva ihop lite. Förra delen tog ca 1timma per bok så jag bör hinna klart innan första fikat!
Tjing!